Garanția internațională IQOS: Când și cum poți beneficia de ea?
IQOS oferă consumatorilor adulți din țările selectate serviciul gratuit de asistență IQOS, pentru călătoriile în străinătate.
În cazul în care întâmpini o problemă cu dispozitivul tău IQOS, poți beneficia de serviciul nostru care include înlocuirea dispozitivului IQOS nefuncțional, atunci când este posibil.
Acest serviciu este oferit în perioada de garanție comercială IQOS, valabilă în țara de achiziție.
CUM SĂ TE ÎNREGISTREZI?
Dacă ești deja înregistrat în calitate de consumator adult IQOS cu un dispozitiv IQOS, poți beneficia imediat de acest serviciu. Dacă nu, înregistrează dispozitivul tău IQOS pe iqos.ro, în contul tău, pentru a putea beneficia de acest serviciu.
CONTACTEAZĂ-NE
Utilizatorii români care se află în străinătate beneficiază de serviciul de asistență internațională la numărul:
- 00 800 2559 2559* (gratuit)
- disponibil 24/7 pentru asistență în limba engleză
- disponibil între orele 10:00 – 20:00 pentru asistență în limba română
*Se pot aplica limitări de conectivitate cu unii operatori de telefonie mobile. În cazul puțin probabil în care se întâmplă acest lucru, ne poți contacta la +41 215 478 888.
De asemenea, oferim serviciul de asistență internațională utilizatorilor IQOS care vizitează teritoriul României și au nevoie de sprijin la numărul:
- +41 215 478 888 (pot fi percepute anumite taxe; te rugăm să consulți operatorul tău de telefonie mobilă pentru mai multe detalii)
- disponibil 24/7 pentru asistență în limba engleză
- disponibil între orele 10:00 – 20:00 pentru asistență în limba română
SFAT DE CĂLĂTORIE
Dacă utilizezi dispozitivul IQOS în străinătate, asigură-te ca adaptorul de alimentare cu curent alternativ este potrivit pentru tensiunea din țara în care te afli.
DETALII IMPORTANTE DESPRE SERVICIUL DE ASISTENȚĂ IQOS
Serviciul de asistență IQOS este disponibil pentru consumatorii adulți IQOS care locuiesc și călătoresc în următoarele țări:
Africa de Sud, Albania, Armenia, Aruba, Austria, Bahrein, Bosnia, Bulgaria, Canada, Cipru, Insulele Canare, Columbia, Coreea de Sud, Costa Rica, Croația, Curaçao, Republica Cehă, Danemarca, Republica Dominicană, Egipt, Elveția, Emiratele Arabe Unite, Estonia, Filipin, Finlanda, Franța, Georgia, Germania, Grecia, Guatemala, Indonezia, Israel, Italia, Iordania, Japonia, Kazahstan, Kirghistan, Kuweit, Letonia, Liban, Lituania, Macedonia de Nord, Malaezia, Maldive, Maroc, Mexic, Republica Moldova, Muntenegru, Noua Zeelandă, Olanda, Palestina, Polonia, Portugalia, Regatul Unit, Reunion, Romania, Rusia, Arabia Saudita, Serbia, Slovacia, Slovenia, Spania, Suedia, Taiwan,Tunisia, Ucraina, Ungaria, Uzbekistan.
TERMENI ȘI CONDIȚII
Opțiunile serviciului, dispozitivul IQOS și disponibilitatea componentelor sale, timpii de răspuns și de livrare pot varia în funcție de țară.
Poți verifica situația înregistrării dispozitivului tău în cadrul propriului cont de pe IQOS.RO, unde te poți conecta cu datele dale de identificare.
Acest serviciu nu va afecta drepturile legale în temeiul garanției comerciale IQOS valabile în țara de achiziție.
În cazul în care are loc un schimb, atunci orice parte înlocuitoare devine proprietatea ta, iar piesa înlocuită devine proprietatea entității care realizează schimbul.
Problemele dispozitivului IQOS sunt definite în termeni referitori la material sau manoperă atunci când este folosit în conformitate cu Ghidul Utilizatorului IQOS: IQOS 2.4, IQOS 2.4 Plus, IQOS 3, IQOS 3 Multi, IQOS 3 DUO, IQOS Originals DUO, IQOS Originals ONE, IQOS ILUMA , IQOS ILUMA PRIME , IQOS ILUMA ONE .
Următoarele sunt excluse din serviciu:
- daune provocate de uzura normală;
- deteriorări cosmetice (ca de exemplu zgârieturi, indentații, plastic fisurat etc.);
- daune provocate prin utilizare necorespunzătoare, supratensiuni de alimentare, manipulare incorectă, contactul cu lichide sau flăcări;
- defecțiuni datorate utilizării unui produs necompatibil;
- avarii sau defecțiuni provocate de încercările de deschidere, modificare și reparare din partea utilizărilor sau a unui centru de service neautorizat de producător;
- deteriorarea sau defecțiunea ca urmare a utilizării neconforme cu Ghidul de utilizare sau cu intervenția neautorizată asupra software-ului integrat in produs (firmware);
- deteriorări sau defecțiuni cauzate de încercarea de a deschide, de a modifica (inclusiv modificări ale firmware-ului) și repararea , fie de către un utilizator, fie de către un furnizor de servicii neacreditate de producător;
- degradarea performanței bateriei produsului. Bateriile sunt părți consumabile, iar degradarea și utilizarea lor în timp nu reprezintă un defect de fabricație sau de fabricare;
- produs care conține piese complet sau parțial neoriginale;
- produsul pentru care codul de codificare a fost eliminat sau modificat;
- utilizarea produsului cu alte tipuri de consumabile decât cele recomandate în Ghidul de utilizare;
- pierderea sau furtul produsului sau a componentelor sale;
- orice defecțiuni cauzate de software-ul integrat în produs (firmware), inclusiv în cazul în care produsul dumneavoastră nu folosește cea mai recentă versiune a firmware-ului sau în cazul defecțiunilor determinate de modul de actualizare a firmware-ului de către utilizator, cu excepția cazului în care aceste defecţiuni au apărut din cauza unui defect al materialelor sau al manoperei.
Contactează Centrul de Asistență Clienți (0800030333) sau scrie-ne, în timp real pe Live Chat dacă ai întrebări sau dorești ajutor pentru utilizarea dispozitivului tău IQOS.
De asemenea, poți verifica secțiunea de întrebări frecvente.