CONDIȚII DE COMERCIALIZARE A PRODUSELOR ÎN CADRUL SITE-ULUI IQOS.RO
Comercializarea produselor în cadrul Site-ului se realizează de către Philip Morris Trading S.R.L, societate având sediul social în Otopeni, Str. Horia, Cloşca şi Crişan, Nr. 83-105, clădirea A, Judeţul Ilfov, România, și punct de lucru în Bucureşti, Strada Nicolae Filipescu nr. 28, Sector 2, înmatriculată la Registrul Comerţului sub numărul J23/511/2004, având Cod Unic de Identificare/Cod de Înregistrare Fiscală RO 4888165.
Philip Morris Trading S.R.L este de asemenea responsabilă de pregătirea, ambalarea, livrarea şi facturarea comenzilor. Produsele comandate în Romania vor fi livrate prin curier la domiciliul consumatorilor, așa cum acesta a fost declarat în cadrul comenzii, pe teritoriul Romaniei. Nu este posibilă livrarea în străinătate.
1. Produse
Numai utilizatorii care îndeplinesc criteriile indicate la punctul 1.1 Conditii privind Site-ul și promotiile sale din cadrul Termeni si Conditii Generale și care sunt înregistrați pe site pot cumpăra dispozitive care încălzesc tutunul din gama IQOS și lil, produse din tutun (TEREA™, HEETS™, DELIA™ sau Fiit™) și produsele fără tutun care conțin nicotină - LEVIA™, denumite, în cele ce urmează, „Produsele”. La comandarea Produselor, fiecare utilizator are responsabilitatea de a se asigura că Produsele nu sunt utilizate de minori. Philip Morris Trading S.R.L îşi rezervă dreptul de a modifica ofertele de Produse în orice moment şi de a retrage definitiv anumite Produse.
IQOS ILUMA™ este conceput pentru a fi folosit exclusiv cu rezervele TEREA, DELIA sau LEVIA.
Rezervele TEREA™, DELIA şi LEVIA™ nu trebuie utilizate cu versiunile IQOS din generațiile anterioare din cauza riscului de deterioare a lamelei.
Acestea conțin un element metalic ascuțit. Nu lăsați la îndemâna copiilor pentru a evita dezasamblarea sau înghițirea.
Rezervele HEETS™ trebuie utilizate doar cu dispozitivele IQOS Originals și dispozitivele din generațiile anterioare.
Prin înregistrarea şi utilizarea Site-ului, fiecare utilizator trebuie să confirme că are cel puţin 18 ani împliniţi la data accesării acestuia și că este consumator de produse din tutun.
2. Comanda
Plasarea comenzilor se poate efectua doar de utilizatorii înregistrați ai Site-ului. Acceptarea prezentelor condiţii este obligatorie pentru transmiterea unei comenzi. Atunci când un utilizator efectuează o comandă de Produse, acesta primește o confirmare prin e-mail, care conţine detaliile comenzii precum şi confirmarea că Philip Morris Trading S.R.L îi acceptă comanda. Produsele (cu excepția rezervelor compatibile cu dispozitivele din gama IQOS sau lil) pot fi returnate sau schimbate în condițiile prevăzute de legislația în vigoare, conform art. 12 de mai jos. În acest caz utilizatorul va apela Centrul de Asistență Clienți, la numărul 0800.030.333 sau va accesa optiunea de retur din cadrul istoricului de comenzi cuprinse in contul sau de utilizator din cadrul site-ului iqos.ro, pentru comenzile eligibile de retur. Fiecare utilizator este responsabil de actualizarea adresei de livrare înainte de plasarea oricărei comenzi. În cazul încălcării Termenilor și Condiţiilor Site-ului, Philip Morris Trading S.R.L îşi rezervă dreptul de a anula comanda unui consumator.
3. Comandă minimă şi maximă
În cazul în care nu se precizează altceva pe Site, cantităţile minime de TEREA™, HEETS™, Fiit™, DELIA™ sau LEVIA™ pentru care se poate plasa o comandă sunt:
- 1 pachet ce conține 20 de rezerve din tutun încălzit TEREA™;
- 1 pachet ce conține 20 de rezerve din tutun încălzit HEETS™;
- 1 pachet ce conţine 20 de rezerve din tutun încălzit Fiit™;
- 1 pachet ce conține 20 de rezerve fără tutun, cu nicotină LEVIA™;
- 1 pachet ce conține 20 de rezerve din tutun încălzit DELIA™;
Produsele din tutun - TEREA™, HEETS™, DELIA™, Fiit™ și produsele fără tutun care conțin nicotină - LEVIA™ necesită condiții de depozitare aparte, adecvate (din punct de vedere temperatură, umiditate, miros) și prezintă un risc de deterioare mai ridicat în comparație cu alte produse care nu conțin tutun. Nerespectarea condițiilor de depozitare și transport poate influența calitatea oricărui produs din tutun, inclusiv cea a TEREA™, HEETS™, DELIA™, Fiit™ și LEVIA™. Prin urmare, produsele TEREA™, HEETS™, DELIA™, Fiit™ și LEVIA™ sunt exceptate de la exercitarea dreptului de retragere, bunuri care nu pot fi returnate, chiar si sigilate, din motive de protecţie a sănătății/din motive de igiena precum si avand in vedere potentialul acestora de deteriorare rapidă (în baza OUG 34/2014 articolul 16, alineat „d” respectiv „e").
În cazul în care nu se precizează altceva pe Site, fiecare utilizator poate comanda pe Site TEREA™, HEETS™, DELIA™,Fiit™ sau LEVIA™ în valoare de maxim 2500 RON/lună.
În cazul în care nu se precizează altceva pe Site, fiecare utilizator poate cumpăra pe Site maxim 5 dispozitive (din gamele IQOS sau lil) într-o singură comandă.
Cantităţile minime pentru care poate fi plasată o comandă, precum şi suma maximă care poate fi utilizată pentru achiziționarea de TEREA™, HEETS™, DELIA™, Fiit™ și/sau LEVIA™ în decursul unei luni, astfel cum acestea au fost indicate mai sus, pot fi modificate oricând de Philip Morris Trading S.R.L.
Unitatea de vânzarea a Produselor din gamele TEREA™, HEETS™, DELIA™, Fiit™ sau LEVIA™ este pachetul, acesta reprezentând o unitate de ambalare cu un conținut unitar de câte 20 de rezerve.
4. Disponibilitatea produselor
Philip Morris Trading S.R.L depune toate diligențele să asigure, în cea mai bună măsură, disponibilitatea Produselor. Dacă totuşi se înregistrează o comandă în care unul dintre produse nu mai este disponibil, utilizatorul va fi informat despre întârzierea livrării sau anularea parţială sau completă a comenzii.
5. Preţ
Toate preţurile afişate pe iqos.ro includ TVA conform ratelor în vigoare, precum și alte taxe prevăzute de legislația aplicabilă. Sunt valabile preţurile afişate în momentul în care utilizatorul plasează comanda.
6. Plata
Modalitățile de plată puse la dispoziția utilizatorilor sunt următoarele:
- Plata prin card bancar de credit sau debit (Visa, MasterCard). În cazul în care utilizatorul alege plata prin card bancar, suma va fi retrasă din cont la plasarea comenzii.
Philip Morris Trading S.R.L vă pune la dispoziție o metodă securizată de plată online cu cardul bancar de credit/debit prin procesatorul de plati online ADYEN. Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele ADYEN. Philip Morris Trading S.R.L. nu solicită si nu stochează niciun fel de date despre cardul tău. În momentul în care vei opta și selecta opțiunea de plată online cu cardul vei fi direcționat în mod automat către serverul procesatorului de plăți online ADYEN. Pentru finalizarea tranzacției, trebuie să furnizezi numărul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fața cardului, fără spații), data de expirare și ultimele trei cifre de pe spatele cardului, inscripționate pe banda cu semnătura ta. Nu se percepe niciun comision clienților pentru tranzacțiile cu cardul efectuate prin intermediul site-ului nostru.
- Plata la livrare, în numerar sau card, în condițiile specificate de curier.
- Plata în rate prin intermediul KLARNA din cadrul ADYEN.
Philip Morris utilizează criptarea Secure Socket Layer (SSL) şi alte tehnologii şi sisteme certificate de criptare pentru a asigura securitatea datelor personale ale utilizatorilor.
7. Livrare
Livrarea este posibilă doar pe teritoriul României. Livrarea se face prin intermediul curierilor privați Urgent Cargus, Fan Courier, DPD, SAMEDAY, sau prin intermediul livratorilor TAZZ.
Predarea primei comenzi se face personal, doar către destinatarul persoană majoră. In cazul in care clientul a ales la momentul creerii contului pe iqos.ro validarea varstei de catre curier, prin document semnat, la momentul primei livrari, conform Termeni si Conditii Generale (punctul 1.2) la livrarea primei comenzi va fi necesară prezentarea unui act de identitate curierului livrator și semnarea unei declarații pe proprie răspundere prin care destinatarul confirmă că are vârsta de 18 ani împliniți. În caz contrar, comanda nu se va livra.
În general, comenzile confirmate sunt livrate la adresa indicată. Dacă utilizatorul este absent la momentul livrării, acesta poate fi contactat de către curier pentru stabilirea unui alt interval orar la care să fie predat coletul. Philip Morris Trading S.R.L. nu este răspunzător pentru orice livrare întârziată din culpa utilizatorului.
8. Taxe de livrare
În cazul în care utilizatorul selectează curierul ca modalitate de livrare, livrarea comenzilor a căror valoare este egală sau depășește 200 RON este gratuită. Pentru comenzile a căror valoare este mai mică de 200 RON se percepe o taxă de transport de 20 RON (TVA inclus), taxă ce va fi afișată și în procesul de comandă.
Aceste condiții pot fi oricând modificate de Philip Morris Trading S.R.L.
9. Ore şi termene de livrare
În general, livrarea prin curier se face în termen de 1-3 zile lucrătoare de la comandă, dacă aceasta a fost plasată de luni până joi. Comenzile plasate vineri dimineaţa vor fi livrate, în general, luni. Comenzile plasate sâmbătă sau duminică sunt livrate, în general, marți. Nu se fac livrări prin curier în weekend și în zilele de sărbătoare naţională.
Termenele de livrare nu sunt garantate şi pot varia, la fel şi orele de livrare. Nerespectarea termenelor de livrare nu poate conduce la niciun fel de despăgubire. Nu se poate alege o oră sau zi precisă de livrare.
10. Excluderea responsabilității
Se aplică limitările de garanţie şi responsabilitate prevăzute în Termenii și Condițiile prezente.
Philip Morris Trading S.R.L. nu își asumă nicio responsabilitate pentru eventuale pagube, inclusiv orice câştig nerealizat, pierderi de date sau orice alt prejudiciu de orice natură, ca urmare a imposibilităţii de livrare sau a unei livrări tardive, a nefuncţionării sau funcţionării improprii a siteului, a informaţiilor inexacte sau incomplete de pe iqos.ro sau oferite sau recepționate de Centrul de Asistență Clienți, a defectelor Produselor, a indicării unei adrese greşite de livrare, a viruşilor sau altor probleme tehnice, a situaţiilor de furt sau alte incidente legate de livrarea Produselor.
11. Furtul şi utilizarea Produselor
Din momentul în care Produsele sunt livrate cumpărătorului, Philip Morris Trading S.R.L îşi declină orice responsabilitate în caz de furt sau utilizare abuzivă a acestora. Este reponsabilitatea Cumpărătorului să se asigure că Produsele nu sunt nici furate şi nici utilizate de minori.
12.1 Renunțarea la cumpărare
Produsele achiziționate la distanță se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul să notifice comerciantul că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 30 de zile calendaristice de la primirea produsului.
Prin urmare, utilizatorul poate returna orice produs comandat din catalogul virtual, cu excepția produselor TEREA, DELIA, LEVIA, HEETS și Fiit, în termen de 30 de zile calendaristice de la primirea produsului, fără penalități și fără a se cere motivul pentru care a luat aceasta decizie.
Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost recepționat (cu toate accesoriile). Nu se acceptă pentru returnare produse care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate, etc. si nici produse care au beneficiat deja de procesul de înlocuire.
Pentru a exercita dreptul de retragere, utilizatorul poate intra în contul său de pe iqos.ro, la Istoric comenzi, unde are disponibilă opțiunea de Returnează comanda (opțiune activă doar după ce comanda a fost livrată) sau poate contacta Centrul pentru Asistență Clienți pentru a își exprima dorința de retragere. În cazul în care utilizatorul nu poate inregistra cererea de retur din diverse motive tehnice, acesta poate apela Centrul de Asistență Clienți sau poate scrie pe adresa contact@iqos.ro.
Pentru a respecta termenul limită de retragere este suficient ca utilizatorul să trimită comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.
În termen de maxim 3 zile lucrătoare de la momentul în care Philip Morris Trading S.R.L este informată cu privire la decizia utilizatorului de a te retrage din prezentul contract, Philip Morris Trading S.R.L va trimite un curier pentru a ridica produsul/le ce urmează a fi returnate.
Costurile legate de transport vor fi suportate de către Philip Morris Trading S.R.L.
Philip Morris Trading S.R.L sau partenerul sau logistic Fieldstar S.R.L. va rambursa suma plătită pentru produs/e, fără întârzieri nejustificate, și în orice caz, nu mai târziu de 14 de zile de la data primirii produsului, cu condiția ca produsele returnate să respecte condițiile de retur.
12.2. Garanția legală de conformitate
Toate dispozitivele care încălzesc tutunul din gama IQOS sau lil achiziționate prin intermediul site-ului beneficiază de garanția legală de conformitate, în condițiile certificatului de garanție livrat pe suport electornic la momentul achiziției.
12.3. Neconformități legate de produsele LEVIA, TEREA, DELIA, HEETS și Fiit
Există mai mulți factori care pot influența calitatea LEVIA, TEREA, DELIA HEETS sau Fiit (printre care locul de depozitare, temperatura, etc.).
În situația în care consumatorii adulți ai produselor LEVIA, TEREA, DELIA, HEETS sau Fiit identifică produse neconforme (la nivel de rezerve individuale), aceștia vor preda reprezentanților din magazinele IQOS, rezerva/rezervele cu defecţiuni aparente, împreună cu pachetul de proveniență a rezervei nealterat, astfel încât toate elementele de identificare inscripționate pe acesta să fie vizibile.
Consumatorii vor putea solicita restituirea individuală, la nivel de rezervă, a sumei achitate prin completarea unei cereri de retur bani, indicând data predării rezervei, nume, prenume, cont bancar, urmând a fi contactat de către vânzător/distribuitor/producător pentru confirmare sau furnizare de eventuale date suplimentare, în termen de 15 zile.
Pentru alte informații legate de returul Produselor și garanții aveți posibilitatea de a apela Centrul pentru Asistență Clienți la numărul 0800.030.333. Program: luni - vineri: între 8:00 - 20:00 și sâmbătă-duminică: între 10:00 și 18:00.