Introdu data nașterii pentru a confirma că ești un utilizator adult (peste 18 ani) de produse cu nicotină, rezident în România.

CONFIRMĂ

Trebuie să ai peste 18 ani pentru a accesa acest website.

Acest website conține informații despre produsele fără fum ale Philip Morris Trading SRL, destinate exclusiv adulților din România care altfel ar continua să folosească alte produse cu nicotină convenționale (i.e. care nu sunt fără fum). Produsele fără fum nu sunt alternative pentru renunțarea la consumul de produse cu nicotină convenționale, și nu au fost create ca facilitatori pentru o astfel de renunțare. Produsele fără fum nu sunt lipsite de riscuri și conțin nicotină, care creează dependență. Vă rugăm să vizitați pagina "Important" pentru informații suplimentare despre riscurile IQOS.

Garanțiile disponibile pentru dispozitivele IQOS

Angajamentul nostru: îngrijire optimă pentru o experiență continuă
un barbat tine in mana o cutie de la un dispozitiv iqos

Garanția legală de conformitate pentru dispozitivele IQOS

Garanția legală de conformitate are valabilitate de 2 ani din momentul livrării bunului, în conformitate cu prevederile legale.

Conform OUG 140/2021, garanția legală de conformitate este valabilă pentru orice neconformitate care există la momentul livrării bunului ( defecțiune de soft sau defecte de fabricație).

Ce acoperă garanția:

  • iconita bifa

    Defecțiuni de soft

  • bifa iconita

    Defecte de fabricație

Ce este nu acoperă garanția:

  • iconita uzura dispozitiv

    Uzura normală, inclusiv urme de zgârieturi și lovituri.

  • iconita daune accidentale

    Daunele accidentale cauzate de utilizator.

  • iconita furt

    Furtul sau pierderea dispozitivului IQOS.

  • iconita lacat

    Suport pentru piese care nu sunt originale.

Garanția Voluntară pentru dispozitivele IQOS îți oferă acoperire completă

Fiecare dispozitiv IQOS vine cu o garanție voluntară de 1 an*

Ce acoperă garanția:

  • iconita reparatie defectiuni de fabricatie

    Defecțiuni ale dispozitivului: reparăm defectele de fabricație constatate în perioada de garanție voluntară.

  • iconita inlocuire materiale defecte

    Componente defecte: înlocuim piesele sau materialele defecte în perioada de garanției voluntară.

Ce este nu acoperă garanția:

  • uzura normala iconita

    Uzura normală, inclusiv urme de zgârieturi și lovituri.

  • daune accidentale iconita

    Daunele accidentale cauzate de utilizator.

  • iconita furt dispozitiv

    Furtul sau pierderea dispozitivului IQOS.

  • lacat iconita

    Suport pentru piese care nu sunt originale.

Notă: Lista completă și detalii despre aspectele neacoperite de Garanția voluntară se regăsesc în documentele pentru utilizatori, care pot fi descărcate de aici pentru dispozitivele din gama IQOS Iluma sau de aici pentru pentru dispozitivele din gama IQOS Iluma i.

*Garanția Voluntară este oferită de producătorul IQOS și este o garanție comercială, astfel că nu afectează drepturile consumatorului prevăzute de legislația în vigoare.

Înregistrează-te pentru o Garanție Voluntară extinsă.

Înregistrează-te pentru o Garanție Voluntară extinsă.

Pentru o garanție Voluntară extinsă până la 2 ani**, fără costuri suplimentare, înregistrează-ți gratuit dispozitivul IQOS ILUMA i, IQOS ILUMA i ONE sau IQOS ILUMA i PRIME în contul de utilizator de pe iqos.ro în termen de 30 de zile de la data achiziției!

Înregistrează dispozitivul pentru a beneficia de:

  • 1 an suplimentar de Garanție Voluntară prin înregistrarea dispozitivului în contul de utilizator de pe iqos.ro în termen de 30 de zile de la data achiziției (ajungându-se astfel la o perioadă totală de 2 ani de valabilitate a Garanției voluntare).
  • Protecție împotriva daunelor accidentale prin programul IQOS Care Plus – rezervată pentru utilizatorii IQOS ILUMA i PRIME (înlocuire o singură dată pentru una dintre componente în perioada de garanție pentru defecțiuni accidentale).
  • Asistență internațională atunci când călătorești în peste 90 de țări în care operează IQOS.

**Garanția Voluntară extinsă de 2 ani este oferită de producătorul IQOS și este o garanție comercială, astfel că nu afectează drepturile consumatorului prevăzute de legislația în vigoare. Această extindere se aplică doar dispozitivelor din gama IQOS ILUMA i. Dispozitivele din generațiile anterioare beneficiază de Garanție voluntară de 1 an de la data predării produsului.

Garanția pentru defecțiuni accidentale prin programul IQOS CARE PLUS

Toate tipurile de dispozitive înregistrate anterior datei de 2 aprilie 2025 vor beneficia de toate condițiile programului IQOS CARE PLUS***, până la finalizarea perioadei de 1 an de la data înregistrării.

Începând cu data de 2 aprilie 2025, programul IQOS CARE PLUS*** se va aplica doar pentru produsele IQOS ILUMA i PRIME achizitionate și înregistrate după această dată.

Ce acoperă garanția pentru defecțiuni accidentale:

  • iconita defectiune accidentala

    Defecțiune accidentală sau neprevăzută care afectează funcționalitatea dispozitivului, care nu este cauzată de utilizarea incorectă de către utilzator (căderea, supratensiunea electrică, contaminarea cu lichide)

Ce nu acoperă garanția pentru defecțiuni accidentale:

  • iconita zgarieturi

    Dispozitivul prezintă zgârieturi

  • iconita lovituri

    Dispozitivul are urme de lovituri și este funcțional

  • iconita utilizare incorecta

    Defecțiuni cauzate de abuzul sau de utilizarea incorectă sau modificarea efectivă sau încercarea de a modifica sau altera Dispozitivul.

  • iconita folosire produse incompatibile

    Ai utilizat produse incompatibile cu IQOS-ul tău.

Notă: Garanția oferită de Programul IQOS CARE PLUS este o garanție comercială, astfel că nu afectează drepturile consumatorului prevăzute de legislația în vigoare.

***Detalii completele despre programul IQOS CARE PLUS se regasesc aici.

Explorează garanția IQOS

Selectează modelul dispozitivului IQOS pentru a vizualiza termenii și condițiile de garanție și serviciile de asistență.

Detalii Garanție

Icon Coverage 1 Garanție legală de conformitate de 2 ani
Icon Coverage 2
Garanție Voluntară
  • 2 ani pentru dispozitivele din familia IQOS ILUMA i înregistrate pe iqos.ro în termen de 30 de zile de la data achiziției
  • 1 an pentru toate dispozitivele din familia IQOS Iluma i care nu au fost înregistrate
Icon Coverage 3 Asistență internațională oferită după înregistrare, pe toată perioada
Icon Coverage 4 - Garanție pentru defecte accidentale prin programul IQOS Care Plus

Explorează garanția IQOS în funcție de dispozitiv

Selectează modelul dispozitivului IQOS pentru a vizualiza termenii și condițiile de garanție IQOS și serviciile de asistență disponibile.

Dispozitivul tău IQOS beneficiază de:

IQOS ILUMA PRIME i

IQOS ILUMA i PRIME

IQOS ILUMA i ONE

IQOS ILUMA i ONE

IQOS ILUMA i

IQOS ILUMA i

IQOS ILUMA Prime

IQOS ILUMA PRIME

IQOS LILUMA ONE

IQOS ILUMA ONE

IQOS LILUMA

IQOS ILUMA

Dispozitivul tău IQOS beneficiază de:

1-year icon

Garanție legală de conformitate de 2 ani

Accidental damage icon
Garanție Voluntară
  • 2 ani pentru dispozitivele din familia IQOS ILUMA i înregistrate pe iqos.ro în termen de 30 de zile de la data achiziției
  • 1 an pentru toate dispozitivele din familia IQOS Iluma i care nu au fost înregistrate
Extended icon

Asistență internațională oferită după înregistrare, pe toată perioada

International icon

Garanție pentru defecte accidentale prin programul IQOS Care Plus

Documente pentru utilizatori și linkuri utile:

Ai probleme cu dispozitivul?

Sfaturi simple de îngrijire pentru o performanță optimă a dispozitivului

Accesează resursele noastre online pentru soluții rapide la probleme frecvente ale dispozitivului. Uneori, un simplu reset sau o actualizare de firmware pot fi de ajuns pentru o performanță optimă.