1: Explorează sfaturile de utilizare
Găsește informații utile pentru o performanță optimă a dispozitivului.
Garanția legală de conformitate are valabilitate de 2 ani din momentul livrării bunului, în conformitate cu prevederile legale.
Conform OUG 140/2021, garanția legală de conformitate este valabilă pentru orice neconformitate care există la momentul livrării bunului ( defecțiune de soft sau defecte de fabricație).
Defecțiuni de soft
Defecte de fabricație
Uzura normală, inclusiv urme de zgârieturi și lovituri.
Daunele accidentale cauzate de utilizator.
Furtul sau pierderea dispozitivului IQOS.
Suport pentru piese care nu sunt originale.
Fiecare dispozitiv IQOS vine cu o garanție voluntară de 1 an*
Defecțiuni ale dispozitivului: reparăm defectele de fabricație constatate în perioada de garanție voluntară.
Componente defecte: înlocuim piesele sau materialele defecte în perioada de garanției voluntară.
Uzura normală, inclusiv urme de zgârieturi și lovituri.
Daunele accidentale cauzate de utilizator.
Furtul sau pierderea dispozitivului IQOS.
Suport pentru piese care nu sunt originale.
Notă: Lista completă și detalii despre aspectele neacoperite de Garanția voluntară se regăsesc în documentele pentru utilizatori, care pot fi descărcate de aici pentru dispozitivele din gama IQOS Iluma sau de aici pentru pentru dispozitivele din gama IQOS Iluma i.
*Garanția Voluntară este oferită de producătorul IQOS și este o garanție comercială, astfel că nu afectează drepturile consumatorului prevăzute de legislația în vigoare.
Pentru o garanție Voluntară extinsă până la 2 ani**, fără costuri suplimentare, înregistrează-ți gratuit dispozitivul IQOS ILUMA i, IQOS ILUMA i ONE sau IQOS ILUMA i PRIME în contul de utilizator de pe iqos.ro în termen de 30 de zile de la data achiziției!
Înregistrează dispozitivul pentru a beneficia de:
**Garanția Voluntară extinsă de 2 ani este oferită de producătorul IQOS și este o garanție comercială, astfel că nu afectează drepturile consumatorului prevăzute de legislația în vigoare. Această extindere se aplică doar dispozitivelor din gama IQOS ILUMA i. Dispozitivele din generațiile anterioare beneficiază de Garanție voluntară de 1 an de la data predării produsului.
Toate tipurile de dispozitive înregistrate anterior datei de 2 aprilie 2025 vor beneficia de toate condițiile programului IQOS CARE PLUS***, până la finalizarea perioadei de 1 an de la data înregistrării.
Începând cu data de 2 aprilie 2025, programul IQOS CARE PLUS*** se va aplica doar pentru produsele IQOS ILUMA i PRIME achizitionate și înregistrate după această dată.
Defecțiune accidentală sau neprevăzută care afectează funcționalitatea dispozitivului, care nu este cauzată de utilizarea incorectă de către utilzator (căderea, supratensiunea electrică, contaminarea cu lichide)
Dispozitivul prezintă zgârieturi
Dispozitivul are urme de lovituri și este funcțional
Defecțiuni cauzate de abuzul sau de utilizarea incorectă sau modificarea efectivă sau încercarea de a modifica sau altera Dispozitivul.
Ai utilizat produse incompatibile cu IQOS-ul tău.
Notă: Garanția oferită de Programul IQOS CARE PLUS este o garanție comercială, astfel că nu afectează drepturile consumatorului prevăzute de legislația în vigoare.
***Detalii completele despre programul IQOS CARE PLUS se regasesc aici.
Selectează modelul dispozitivului IQOS pentru a vizualiza termenii și condițiile de garanție și serviciile de asistență.
IQOS ILUMA i PRIME
IQOS ILUMA i ONE
IQOS ILUMA i
IQOS ILUMA PRIME
IQOS ILUMA ONE
IQOS ILUMA
Selectează modelul dispozitivului IQOS pentru a vizualiza termenii și condițiile de garanție IQOS și serviciile de asistență disponibile.
Dispozitivul tău IQOS beneficiază de:
IQOS ILUMA i PRIME
IQOS ILUMA i ONE
IQOS ILUMA i
IQOS ILUMA PRIME
IQOS ILUMA ONE
IQOS ILUMA
Dispozitivul tău IQOS beneficiază de:
Garanție legală de conformitate de 2 ani
Asistență internațională oferită după înregistrare, pe toată perioada
Garanție pentru defecte accidentale prin programul IQOS Care Plus
Documente pentru utilizatori și linkuri utile:
Ai probleme cu dispozitivul?
Accesează resursele noastre online pentru soluții rapide la probleme frecvente ale dispozitivului. Uneori, un simplu reset sau o actualizare de firmware pot fi de ajuns pentru o performanță optimă.