IQOS în soare: ce să faci în caz de supraîncălzire
Vara a sosit, îți planifici vacanța într-un loc însorit și dorești să călătorești cu un dispozitiv IQOS. Consultă sfaturile noastre pentru a preveni supraîncălzirea dispozitivului IQOS.
De ce nu ar trebui să riști supraîncălzirea dispozitivului IQOS
Sosirea verii coincide adesea cu ieșirile în aer liber. Se poate întâmpla să lași dispozitivul IQOS expus la lumina soarelui sau în apropierea surselor de căldură pentru o perioadă lungă de timp. Sau, s-ar putea să lași dispozitivul IQOS în mașină în timpul unei călătorii sau pe o masă, în aer liber.
Acestea sunt doar câteva dintre situațiile pe care te sfătuim să le eviți, deoarece produsele IQOS sunt dispozitive electronice, iar aceste situații ar putea compromite componentele care alcătuiesc dispozitivele. În plus, ar putea deteriora sau degrada bateria litiu-ion.
Din aceste motive, sfatul nostru este să depozitezi întotdeauna IQOS-ul în buzunar sau în geantă și să îl protejezi de expunerea directă la lumina soarelui.
Cum să îți dai seama dacă dispozitivul tău s-a supraîncălzit
Dispozitivele IQOS sunt dispozitive inovatoare care combină știința și tehnologia, motiv pentru care specialiștii IQOS au proiectat funcții pentru a-i ajuta pe toți fumătorii adulți care le folosesc să aibă o experiență mai bună.
Prin urmare, în cazul în care dispozitivul tău s-a supraîncălzit, LED-urile albe vor pulsa intermitent și vor indica faptul că IQOS-ul tău este în afara intervalului său obișnuit de temperatură.
Intervalul corect de temperatură de funcționare este între 0°C și 40°C pentru dispozitivele IQOS ILUMA. În funcție de dispozitivul pe care îl utilizezi, acesta te va avertiza că este în afara intervalului de temperatură:
- dispozitiv IQOS ILUMA: LED-ul de jos al încărcătorului portabil pulsează alb;
- dispozitivele IQOS ILUMA și IQOS ILUMA ONE: LED-urile pulsează de 2 ori alb.
Sfaturi suplimentare pentru a evita supraîncălzirea dispozitivului IQOS:
Nu folosi, încărca sau depozita IQOS ILUMA în locuri cu temperaturi ridicate.
Nu atinge IQOS ILUMA și/sau accesoriile acestuia dacă devin fierbinți, generează scântei, scot fum, iau foc sau ard. Dacă este posibil, oprește sau deconectează alimentarea cu precauție.
Nu expune dispozitivul IQOS la umiditate ridicată sau la lumina directă a soarelui.
Ce să faci dacă dispozitivul tău IQOS nu funcționează din cauza supraîncălzirii
Dispozitivele IQOS nu sunt concepute pentru a funcționa în afara temperaturilor standard. Prin urmare, dacă dispozitivul tău nu a fost utilizat în concoranță cu recomandările din Ghidul de utilizare și nu pornește sau nu funcționează corect din cauza expunerii prelungite la lumina soarelui sau la alte surse de căldură, garanția nu va acoperi acest tip de daune.
În orice caz, poți contacta Serviciul nostru de Asistența pentru clienți.
Poți stabili un diagnostic pentru dispozitivul tău folosind instrumentul noastru de diagnoză online, disponibil pe IQOS.ro. Selectează dispozitivul pentru a începe și pentru a identifica orice problemă a dispozitivului tău.