Ledurile dispozitivului IQOS
Defecțiunile produsului IQOS sunt semnalizate cu ajutorul ledurilor de pe stilou sau de pe încărcătorul portabil. Dacă ledurile dispozitivului IQOS semnalizează o defecțiune sau acesta nu mai funcționează ,ne poți vizita în una dintre locațiile noastre IQOS, poți consulta harta locațiilor aici.(hyperlink) sau poți contacta Serviciului de asistență clienți, la numărul de telefon 0800030333* sau pe Livechat.
Ce simbolizează culorile ledurilor dispozitivului IQOS?
- Ledurile albe indică faptul că dispozitivul efectuează diferite operațiuni, precum încărcarea, resetarea sau faptul că este gata de utilizat, complet încărcat etc.
- Orice lumină roșie indică o eroare a dispozitivului sau necesită resetare.”
- Dacă ledurile de stare pulsează galben, atunci bateria este descărcată și dispozitivul necesită reîncărcare.
Cum resetezi dispozitivul:
IQOS ILUMA PRIME și IQOS ILUMA
Pentru a reseta dispozitivul, introdu „stiloul” IQOS ILUMA în încărcătorul portabil. Apasă butonul de pornire timp de 10 secunde până când ledurile se sting. Când ledurile vor lumina de două ori și se vor aprinde din nou va fi confirmată resetarea.
IQOS ILUMA ONE
Ține apăsat butonul de pe dispozitivul tău IQOS ILUMA ONE timp de aproximativ 10 secunde. După stingerea ledurilor, acestea se vor aprinde pentru a confirma resetarea dispozitivului.
IQOS 2.4 PLUS
Pentru a reseta dispozitivul, “stiloul” trebuie să fie introdus în încărcătorul portabil. Ține apăsate simultan butoanele de Bluetooth și de pornire până când toate ledurile pulsează scurt.
IQOS 3, IQOS 3 DUO și IQOS Originals DUO
Pentru a reseta dispozitivul IQOS 3, acesta trebuie să fie introdus în încărcătorul portabil. Ține apăsat butonul de status timp de 10 secunde apoi eliberați. Ledul care indică statusul bateriei și ledul de status al dispozitivul se vor aprinde și închide treptat pentru a confirma resetarea.
IQOS 3 MULTI
Pentru a reseta dispozitivul IQOS 3 MULTI ține apăsat butonul de status timp de 10 secunde apoi eliberează. Ledul care indică statusul bateriei și ledul de status al dispozitivului se vor aprinde și închide treptat pentru a confirma resetarea.
ÎNTREȚINEREA DISPOZITIVULUI IQOS
Kit-ul IQOS vine împreună cu o perie de curățare cu ajutorul căreia este recomandat să cureți zilnic dispozitivul IQOS și capacul acestuia. Pe lângă curățarea manuală, produsul este dotat și cu un program de auto-curățare care are loc după fiecare 20 de utilizări sau după 10 pentru IQOS 3 MULTI. Produsele din gama IQOS ILUMA nu au perie de curățare, întrucât acestea nu necesită curățare.
Pentru a beneficia de dispozitiv o perioadă mai îndelungată, curăță-l în fiecare zi și păstrează-l în condiții optime, respectând întocmai indicațiile din Ghidul Utilizatorului.
Află tot ce trebuie să știi despre îngrijirea dispozitivului IQOS
TIPS & TRICKS
- Fiecare rezervă din tutun care nu arde este concepută pentru o singură utilizare. În cazul în care ai întrerupt experiența IQOS din diverse motive, este indicat să schimbi rezerva. Dacă vei relua experiența folosind aceeași rezervă, gustul și aroma vor fi modificate.
- Durata ideală a fiecărei experiențe este de aproximativ 6 minute. Pentru ca dispozitivul să fie folosit în parametri optimi, îți recomandăm să nu depășești perioada de 6 minute de funcționare pentru fiecare experiență. Lama de încălzire este o piesă esențială a dispozitivului IQOS și se poate deteriora foarte ușor dacă nu respecți cu strictețe procedura corectă de introducere a rezervei în dispozitivul IQOS.
- Introdu întotdeauna rezerva în „stilou” până la linia marcată, fără să o depășeşti.
- Nu roti niciodată rezerva în dispozitiv, nici la introducere, nici la extragere întrucât există riscul de deteriorare al lamelei de încălzire.
- La finalul fiecărei experiențe IQOS, extrage rezerva din stilou (glisând capacul stiloului astfel încât rezerva de tutun să nu rămână înăuntru), apoi plasează-l în încărcătorul portabil.
INSTRUCȚIUNI PENTRU SIGURANȚA DISPOZITIVULUI IQOS
- Dispozitivul IQOS nu trebuie expus la apă, căldură sau la lumina directă a soarelui;
- Nu folosi niciodată o brichetă sau un chibrit pentru a aprinde rezerva din tutun. Rezervele de tutun care nu ard au fost concepute pentru a fi consumate exclusiv cu dispozitivul IQOS;
- Nu folosi alt tip de produse din tutun cu dispozitivul IQOS în afara rezervelor de tutun special concepute pentru dispozitivele IQOS;
- Încarcă dispozitivul utilizând adaptorul de alimentare și cablul oficial IQOS . Evită încărcarea acestuia la laptop. Acest lucru poate întrerupe încărcarea.
- Încărcătorul portabil IQOS trebuie alimentat doar în interior;
- Nu folosi dispozitivul în locuri în care sunt depozitate substanțe inflamabile;
- Nu utiliza acest produs în locuri în care este interzisă folosirea echipamentelor electronice, lângă surse de căldură sau în cazul în care a fost expus la umezeală sau la temperaturi extreme.
- IQOS ILUMA PRIME este conceput să fie utilizat numai împreună cu rezervele SMARTCORE STICKS™ (TEREA) DIN TUTUN CARE NU ARDE . Dispozitivul nu va porni cu alte rezerve.
- În cazul în care rezerva este blocată în stilou, asigură-te că s-a oprit experiența, așteaptă câteva minute pentru a te asigura că s-a răcit complet, apoi poți încerca extragerea rezervei cu o scobitoare sau alt obiect care NU este confecționat din metal.
- Dispozitivele ILUMA (excepție ILUMA ONE) dețin funcția autostart. Acest lucru înseamnă că nu este necesar să apeși pe butonul “stiloului” pentru a începe o experiență, ci pur și simplu introduci o rezervă SMARTCORE STICKS™ (TEREA) DIN TUTUN CARE NU ARDE , iar experiența va începe automat.