Sfaturi pentru vara ta cu IQOS
Vara este prin excelență anotimpul vacanțelor și al călătoriilor. Dacă ești utilizator de IOQS este important să ai grijă de dispozitivul tău în timpul călătoriilor.
Pregătește-ți bagajul inteligent
Înainte de a pleca de acasă, asigură-te că ai toate accesoriile necesare pentru călătorie. Iar dacă ai uitat ceva, accesează site-ul nostru pentru a găsi cel mai apropiat magazin și pentru a verifica disponibilitatea produselor IQOS în locația selectată. Indiferent care este destinația ta, iată câteva sfaturi de care să ții cont atunci când iei dispozitivul IQOS în călătorie:
Sfaturi pentru IQOS-ul tău în vacanța de vară:
Ține IQOS-ul departe de apă
Vacanțele implică adesea activități acvatice, de la relaxarea lângă piscină până la navigarea pe mare. În timp ce te bucuri de soare și de valuri, amintește-ți întotdeauna să nu iei IQOS-ul cu tine în apă. Dispozitivele IQOS, ca toate dispozitivele electronice, nu sunt concepute pentru a fi udate sau a intra in contact cu apa. Iată ce poți face pentru a-l proteja de apă:
Depozitează dispozitivul IQOS în siguranță
Când nu îl folosești, depozitează dispozitivul IQOS într-un loc uscat și umbrit. Evită să îl lași pe suprafețe umede sau aproape de surse de apă, unde ar putea cădea accidental.Dacă IQOS-ul tău se udă, nu încerca să îl pornești, ci lăsă-l să se usuce ținându-l departe de surse de căldură sau de lumina directă a soarelui.
De asemenea, nu introduce obiecte externe, cum ar fi cârpe sau șervețele, în interiorul dispozitivului pentru a evita deteriorarea suplimentară. Odată ce ești sigur că dispozitivul s-a uscat complet, încearcă să îl pornești pentru a verifica dacă funcționează.
Folosește dispozitivul cu mâinile uscate:
Asigură-te întotdeauna că mâinile tale sunt complet uscate înainte de a utiliza dispozitivul IQOS. Umiditatea de pe mâini se poate transfera ușor pe dispozitiv și cauza potențiale daune. Află mai multe sfaturi pentru cazul în care IQOS-ul tău intră în contact cu apa.
Ține IQOS-ul departe de nisip
Dorim să îți reamintim că poți gasi suport în legatură cu dispozitivele IQOS aici pentru situațiile cu care te confrunți, chiar și atunci când ești în vacanță.
Remedieri simple:
Pentru probleme minore, încearcă pașii comuni de remediere, cum ar fi: resetarea dispozitivului, curățarea dispozitivului suport sau asigurarea că încărcătorul funcționează corect. Utilizează instrumentul nostru de diagnoză online, disponibil pentru dispozitivele IQOS pe site-ul nostru iqos.ro/index.php?dispatch=aqure.journey. Selectează dispozitivul pentru a începe și pentru a afla mai multe despre rezolvarea problemelor dispozitivului tău.
Suport internațional:
Pentru probleme minore, încearcă pașii comuni de remediere, cum ar fi: resetarea dispozitivului, curățarea dispozitivului suport sau asigurarea că încărcătorul funcționează corect. Utilizează instrumentul nostru de diagnoză online, disponibil pentru dispozitivele IQOS pe site-ul nostru. Selectează dispozitivul pentru a începe și pentru a afla mai multe despre rezolvarea problemelor dispozitivului tău.
Dacă dispozitivul tău IQOS se strică sau încetează să funcționeze în timp ce călătorești într-o țară în care se comercializează IQOS, poți folosi linia de asistență internațională , cu condiția să fii client înregistrat. Nu uita că garanția producătorului se aplică doar în țara în care a fost achiziționat produsul. Ea nu se aplică în alte țări.
Dacă ai nevoie de ajutor, poți suna gratuit la numărul de asistență internațională 0080025592559. În cazul în care se aplică limitări de conectivitate cu unii operatori de telefonie mobilă, ne poți contacta la numărul +41 215 478 888. Dacă urmezi aceste sfaturi, poți călători cu încredere cu IQOS și te poți bucura de o experiență fără probleme, indiferent de aventurile tale.