Totul despre Garanția IQOS: condiții, clauze, întreținere, sfaturi
E important să știi care sunt condițiile ideale în care poți folosi dispozitivul tău IQOS şi ce măsuri poți lua ca să beneficiezi cât mai mult timp de această experiență.
IQOS este un produs care îți permite să experimentezi tehnologia tutunului fără ardere, fără fum şi fără scrum. Dispozitivul are o tehnologie inovatoare care îți permite să savurezi gustul autentic al tutunului, dar trebuie tratat cu grijă, pentru că unele componente se pot deteriora. Iată tot ceea ce trebuie să știi despre garanția dispozitivului tău IQOS şi despre condițiile în care poți beneficia de înlocuirea gratuită a produsului.
Află tot ce trebuie să știi despre cum funcționează IQOS
GARANȚIA DISPOZITIVULUI IQOS
Dispozitivul vine cu o garanție comercială valabilă un an de la data achiziției.
CERTIFICATUL DE GARANȚIE
Este documentul care certifică toate componentele kit-ului IQOS. Certificatul de garanție conține datele de identificare ale cumpărătorului, data și locul de unde a fost achiziționat dispozitivul IQOS și seria acestuia.
Certificatul de garanție este valabil doar în cazul în care utilizatorul a respectat în totalitate indicațiile și condițiile de garanție din Ghidul utilizatorului: IQOS 2.4, IQOS 2.4 Plus, IQOS 3, IQOS 3 Multi și IQOS 3 DUO.
DURATA DE VIAȚĂ A DISPOZITIVULUI IQOS
Pentru că produsul nu conține părți care pot fi reparate sau înlocuite de utilizator, nu încerca să îl deschizi sau să înlocuiești bateria singur.
Un ciclu de încărcare reprezintă fiecare încărcare completă a dispozitivului. După fiecare experiență, dispozitivele IQOS 2.4PLUS, IQOS 3 și IQOS 3 DUO trebuie reîncărcate cu încărcătorul portabil, care poate oferi până la 20 de utilizări până să aibă, la rândul său, nevoie de alimentare.
Acestea sunt suficiente pentru cele 20 de experiențe pe care le oferă un pachet HEETS™. IQOS 3 Multi permite până la 10 sesiuni de utilizare fără reîncărcarea dispozitivului între acestea.
CUM PROCEDEZI DACĂ IQOS NU MAI FUNCȚIONEAZĂ
În cazul în care LED-urile semnalizează o defecțiune la dispozitivul IQOS, s-a rupt lamela, sau, pur şi simplu, acesta nu mai funcționează, nu încerca să desfaci dispozitivul sau încărcătorul portabil. Ia legătura cu colegii noștri care te vor ajuta să reiei experiența IQOS în cel mai scurt timp posibil.
- contactează Centrul de Asistență Clienți pe LiveChat sau la numărul de telefon 0800.030.333 - programul de lucru este de luni până duminică, între orele 8 şi 22. Colegii noștri îți vor solicita codul de identificare al produsului afectat („stilou” sau încărcător). Fii pregătit să le transmiți şi eventualele erori pe care le-ai sesizat la dispozitivul tău IQOS.
- verifică dispozitivul online din contul tău de utilizator, accesând secțiunea Dispozitivele mele, apăsând pe butonul ”GESTIONEAZĂ” din dreptul dispozitivului defect și apoi dând click pe „Dispozitivul meu are o problemă”. Ulterior procedurii de diagnosticare, poți selecta metoda de livrare disponibilă și obține un nou dispozitiv.
- Accesează IQOS Connect, introdu detaliile contului tău de utilizator, selectează dispozitivul pe care vrei să-l asociezi și urmărește instrucțiunile de pe ecran pentru a-l asocia. Odată asociat, folosește funcția Depanare pentru a identifica dacă dispozitivul tău are o eroare care necesită înlocuire.
Ai posibilitatea de a alege din următoarele metode de livrare:
- mergi într-un magazin IQOS
- mergi în insulele IQOS
- mergi în stațiile OMV și OMV Petrom partenere
- prin curier
SEMNIFICAȚIA LED-URILOR IQOS
O posibilă defecțiune a produsului este semnalizată cu ajutorul LED-urilor instalate pe „stilou” sau pe încărcătoarele portabile. E important să cunoști semnificația semnalelor luminoase, ca să știi când trebuie să te adresezi Centrului de Asistență Clienți. Citește articolul nostru dedicat în detaliu LED-urilor IQOS, sau verifică semnificația lor în Ghidul de utilizare al dispozitivului tău: IQOS 2.4, IQOS 2.4 Plus, IQOS 3, IQOS 3 Multi și IQOS 3 DUO.
ÎNTREȚINEREA DISPOZITIVULUI IQOS
Kit-ul de curățare IQOS vine împreună cu o perie de curățare cu ajutorul căreia este recomandat să cureți cu grijă, zilnic interiorul „stiloului” IQOS și capacul acestuia. Pe lângă curățarea manuală, produsul este dotat și cu un program de curățare termică automată care are loc după fiecare 20 de rezerve din tutun HEETS™.
Pentru a beneficia de dispozitiv o perioadă mai îndelungată, curăță-l în fiecare zi și păstrează-l în condiții optime, respectând întocmai indicațiile din Ghidul Utilizatorului.
Află tot ce trebuie să știi despre îngrijirea dispozitivului IQOS
TIPS & TRICKS
- Fiecare rezervă din tutun care nu arde este concepută pentru o singură utilizare. În cazul în care ai întrerupt experiența IQOS din diverse motive, este indicat să schimbi rezerva HEETS™. Dacă vei relua experiența folosind aceeași rezervă, gustul și aroma vor avea de suferit.
- Utilizarea unei rezerve HEETS™ durează aproximativ 6 minute
- Lama de încălzire este o piesă esențială a dispozitivului IQOS și se poate deteriora foarte ușor dacă nu introduci cu grijă rezerva HEETS™ în „stiloul” IQOS. Introdu întotdeauna rezerva HEETS™ în „stilou” până la linia marcată, fără să o depășești. Nu roti niciodată rezerva în „stilou”, nici la inserare, nici la extragere întrucât există riscul deteriorării lamelei de încălzire
- La finalul fiecărei experiențe IQOS, extrage rezerva, glisând capacul „stiloului” astfel încât rezerva de tutun să nu rămână înăuntru, apoi pune „stiloul” înapoi în încărcătorul portabil. Încărcarea pentru o nouă utilizare durează în jur de 4 minute în funcție de modelul de dispozitiv.
Află tot ce trebuie să știi despre încărcarea IQOS
*pentru o durată de viață maximă, asigură-te întotdeauna că încărcătorul portabil este încărcat complet înainte de a opri alimentarea, iar LED-urile albe sunt stabile. Un încărcător portabil poate furniza până la 20 de încărcări pentru dispozitivele IQOS 2.4PLUS, IQOS 3 și IQOS 3 DUO, iar IQOS 3 MULTI permite până la 10 sesiuni de utilizare fără reîncărcarea dispozitivului între acestea. În caz contrar, contactează-ne.
INSTRUCȚIUNI PENTRU SIGURANȚA DISPOZITIVULUI IQOS
Pentru a beneficia de garanția dispozitivului tău IQOS, trebuie să ții cont de o serie de reguli menite să-ți ofere o experiență IQOS de durată:
- evită expunerea dispozitivului IQOS la apă, căldură sau la lumina directă a soarelui
- nu folosi niciodată o brichetă sau un chibrit pentru a aprinde o rezervă HEETS™. Rezervele de tutun care nu ard au fost concepute pentru a fi consumate exclusiv cu dispozitivul IQOS
- nu folosi alt tip de produse din tutun cu dispozitivul IQOS în afara rezervelor de tutun HEETS™
- alimentează încărcătorul portabil IQOS doar la tensiuni de siguranță foarte joase
- nu folosi dispozitivul în locuri în care sunt depozitate substanțe inflamabile
- nu utiliza acest produs în locuri în care este interzisă folosirea echipamentelor electronice, lângă surse de căldură sau în cazul în care a fost expus la umezeală sau la temperaturi extreme.