Program de testare IQOS
Termenii și condițiile de participare în Programul de testare IQOS „Încearcă Gratuit IQOS”
Introducere
Programul de testare IQOS “Încearcă Gratuit IQOS” este organizat de Philip Morris Trading S.R.L (numită în prezentul Regulament “Organizatorul”), cu sediul în Otopeni, Str. Horia, Cloşca şi Crişan nr. 83-105, clădirea A, Judeţul Ilfov, România, cu punct de lucru în Bucureşti, Strada Nicolae Filipescu nr. 28, Sector 2, cu sprijinul partenerului comercial FIELDSTAR SRL având sediul social in: Strada Dionisie Lupu nr. 70-72, Parter, Sector 1, București, România, înmatriculată la Registrul Comerţului sub numărul J40/9824/2003, având Cod Unic de Identificare/Cod de Înregistrare Fiscală RO 15600992.
Vânzător: FIELDSTAR S.R.L., cu sediul pe: Strada Dionisie Lupu nr. 70-72, Parter, Sector 1, București, J40/9824/2003, CUI RO 15600992, tel. 0736.398.962, email: contact@fieldstar.ro. FIELDSTAR S.R.L. vinde Produsele, astfel cum sunt definite mai jos, în nume propriu, dar pe seama PHILIP MORRIS, conform relației comerciale încheiate între aceștia doi. FIELDSTAR S.R.L. este de asemenea responsabilă de pregătirea, ambalarea, livrarea şi facturarea comenzilor, prin agenții sai de vânzări/personal contractual sau curier rapid, servicii externalizate (în continuare “reprezentant vânzări FIELDSTAR S.R.L.”).
Client/Beneficiar: utilizatorul persoană fizică, cu domiciliul sau resedința în România, în vârstă de minim 18 ani, care sunt fumători sau utilizatori de produse pe baza de tutun și/sau nicotină și efectuează o Comandă către agentul de vânzări FIELDSTAR SRL. Numai utilizatorii adulți care sunt înregistrați pe site-ul IQOS.RO pot cumpăra produse IQOS și produse din tutun (TEREA/ DELIA) si produse cu zero tutun (LEVIA), dar cu nicotina ca parte a prezentului program cu testare prealabilă.
Produse: IQOS este un dispozitiv de tipul heat-not-burn (HNB) - încălzește tutunul (TEREA/ DELIA) sau rezervele fără tutun (LEVIA) care conțin nicotina, în loc să îl ardă, la o temperatură mai joasă decât cea produsă prin aprinderea unei țigări. Rezultă un aerosol cu conținut de nicotină, care le permite fumătorilor adulți să se bucure de o experiență ce nu implică aprindere și fără fum, scrum sau un miros neplăcut evident. Consumabilele sunt produse din tutun sau alte materiale (celuloză) asemănătoare prin formă cu țigările clasice, diferite și reglementate separat față de flacoanele de umplere pe care le întâlnim la țigările electronice. Pentru a avea parte de un gust autentic, Consumabilele consumate parţial nu trebuie reutilizate.
FIELDSTAR SRL poate fi contactată în legătură cu orice situaţie reglementată de/sau în legătură cu aceşti Termeni şi Condiţii la următoarele coordonate:
Centrul de asistenta FIELDSTAR: 0736.398.962; e-mail: contact@fieldstar.ro
1. Aplicarea termenilor/Eligibilitate
1.1 Acești termeni și condiții (Termenii) sunt aplicabili și guvernează participarea în Programul de testare IQOS. Citiți cu atenție aceste condiții deoarece vă afectează drepturile legale și guvernează relația cu FIELDSTAR SRL. Prin acceptarea acestor Termeni și Condiții, sunteți de acord cu obligația de plată în condițiile art. 3 de mai jos.
1.2 Sunteți eligibili pentru Testarea IQOS doar dacă îndepliniti cumulativ următoarele condiții: (i) sunteți fumător adult cu vârsta de cel puțin 18 ani, (ii) aveți domiciliul sau reşedinţa principală în Romania, (iii) nu ati mai participat in niciun alt program Testare IQOS/ „Incearca Gratuit IQOS” în ultimele 180 de zile sau mai mult de doua ori in ultimul an calendaristic nu aveti nicio achiziție de dispozitiv IQOS.
1.3 Pentru a participa în programul de testare IQOS „Incearca Gratuit IQOS” trebuie să fiți înregistrat în baza noastră de date si sa va activati contul pe IQOS.RO, sa confirmati datele cardului de debit sau credit conform informațiilor furnizate de catre reprezentantul IQOS. Datele necesare pentru înregistrare, având în vedere recepţionarea unui dispozitiv în scop de testare, sunt: nume, prenume, verificate în baza unui act de identitate (carte de identitate sau pașaport) număr de telefon, adresă de e-mail, data nasterii, sex și adresa de domiciliu/corespondență. Dacă nu furnizați informațiile obligatorii necesare completării formularului de aplicare solicitarea dumneavoastră nu va fi procesată. Dacă furnizați informații inexacte sau incomplete, Fieldstar SRL își rezervă dreptul de a încheia participarea în Programul de Testare IQOS „Incearcă Gratuit IQOS” fără nicio notificare.
1.4 De asemenea, Field Star SRL va refuza participarea dumneavoastră în program în cazul în care constată că nu sunt îndeplinite cumulativ condițiile de eligibilitate sau dacă se constată că un Client figurează în baza de date ca beneficiar al acestui Program, însă nu a returnat dispozitivul în termenele prevăzute în acești termeni și condiții În cazul în care, din informațiile existente în baza de date a Organizatorului se constată că un Client a încălcat orice regulament sau termeni și condiții stabilite de Organizator pentru alte programe comerciale derulate în legătură cu produsele puse pe piață de către acesta, Clientului i se poate refuza dreptul de a participa la program.
2. În urma procesului de înregistrare pentru testarea IQOS, vi se va comunica dacă înregistrarea s-a făcut cu succes. Participarea în Programul de „Încearcă Gratuit IQOS” vă dă dreptul la serviciile descrise în paragrafele 2 (Servicii) Servicii
2.1 Programul de testare IQOS „Încearcă Gratuit IQOS” oferă utilizatorului opțiunea de a testa gratuiut dispozitivul IQOS pentru a se putea familiariza cu utilizarea IQOS și TEREA/ DELIA/ LEVIA înainte de a decide dacă să achiziționeze KIT-ul IQOS primit.
Pentru a accesa programul „Incearca Gratuit IQOS” trebuie:
a. să accesați link-ul pe care Reprezentantul IQOS îl va transmite prin e-mail, apoi accesându-l veți introduce datele cardului de debit/credit. Cardul va fi verificat prin debitarea sumei de 0.10 lei .
Tranzacția se va desfășura prin intermediul operatorului de plăți Euplătesc.ro. Suma 0.10 lei debitată pentru verificarea cardului va fi restituită automat în termen de maxim 5 zile lucrătoare în funcție de procedurile interne ale bancii emitente. Restituirea sumei va fi confirmată prin email.
Prin verificarea cardului ne asigurăm că aţi indicat un instrument de plată valid.
Un card poate fi verificat si validat de maxim doua ori in cadrul programului „Încearcă Gratuit IQOS”.
În cazul in care cardul a fost verificat, dar nu a putut fi validat, veti primi un mesaj de informare in ecranul unde ati introdus datele: „Cardul dumneavoastra a fost validat de doua ori ajungand la numarul maxim acceptat, conform Termeni si Conditii „Incearca Gratuit IQOS”.
Din motivele care țin de securitatea tranzacțiilor, se exclud cardurile de tip „Revolut”, „Monese”, „iCard”, „Curve”,”LeoPay”, „Neat” din programul de testare IQOS „Încearcă Gratuit IQOS”.
b. sa accesați link-ul pe care Reprezentantul IQOS îl transmite prin e-mail pentru activarea contului de pe iqos.ro pentru a valida adresa de e-mail pe care se creează contul de pe iqos.ro la preluarea datelor în pasul de înregistrare în programul „Încearcă Gratuit IQOS”.
2.2 Pe baza interesului exprimat de a trece de la țigări/produse ce conțin nicotină la IQOS și pentru a vă familiariza cu utilizarea IQOS și TEREA/ DELIA/ LEVIA înainte de a decide dacă să achiziționați KIT-ul IQOS, Fieldstar SRL vă pune la dispoziție un KIT IQOS ILUMA, sigilat format din:
- Pentru kit-urile IQOS Iluma: încărcătorul IQOS ILUMA denumit și „Pocket Charger IQOS ILUMA”, dispozitivul IQOS ILUMA denumit și „Holder IQOS ILUMA”, adaptorul AC și cablul USB, ghidul utilizatorului și un pachet de (TEREA/ DELIA) cu tutun sau produse cu zero tutun, dar cu nicotina (LEVIA). Puteți alege din culorile disponibile in portofoliul IQOS la momentul înscrierii în programul „Încearcă Gratuit IQOS”.
- Oferta optionala - Oferta „cumpara 2 pachete si primesti 3” aplicabila pentru urmatoarele versiuni de produse: TEREA/LEVIA/DELIA - la achizitia de minimum 2 pachete din gamele TEREA/LEVIA/DELIA, o gratuitate constând în 1 pachet din gamele TEREA/LEVIA/DELIA la alegere din versiunile disponibile.
2.3 La momentul înregistrării în Programul de testare IQOS „Încearcă Gratuit IQOS” ne obligam să vă informăm care sunt prețurile percepute pentru KIT-urile IQOS disponibile în program.
În programul de testare IQOS veți beneficia de un singur KIT IQOS ales disponibil în Portofoiliul IQOS la momentul înscrierii în programul „Încearcă Gratuit IQOS” prezentate mai jos:
- KIT IQOS ILUMA – 249 lei
Toate prețurile indicate includ TVA și alte taxe aplicabile.
(a) Prețul unui KIT IQOS selectat va fi achitat de către client dacă decide să pastreze dispozitivul IQOS în urma Testării produsului conform punctului 2.9 din Termeni și Condiții
(b) Prețul unui KIT IQOS selectat va putea fi retras prin debitare automată de către Fieldstar în cazul prezentat la punctul 3 „Raspundere Contractuală” din Termeni și Condiții
2.4 După ce vă înregistrați în Programul de testare IQOS „Încearcă Gratuit IQOS”, iar verificarea cardului a fost efectuata, pe baza procesului verbal de predare - primire puteti folosi KIT-ul IQOS timp de 14 zile calendaristice.
2.5 Livrarea KIT-ului IQOS este gratuită și va avea loc în 1 (una) zi lucrătoare după parcurgerea etapei descrise la pct. 2.1. de mai sus, cu exceptia cazurilor in care inregistrarea in cadrul programului de testare a avut loc in locatiile IQOS de tip corner. Cu această ocazie, Clientul va semna electronic acesti Termeni și Condiții, iar semnătura electronică va fi preluată și pe Procesul Verbal de Predare - Primire a KIT-ului IQOS.
2.6 În vederea livrării KIT-ului IQOS, Clientul va fi contactat de către un agent Fieldstar, împreună cu care va stabili ora și adresa de livrare.
2.7 Pe parcursul celor 14 zile calendaristice un reprezentant Fieldstar vă va contacta și sprijini în perioada de trecere de la țigări la IQOS. Reprezentantul va sta la dispoziție în timpul programului normal de lucru aplicabil în România.
2.8 Dacă doriți să păstrați KIT-ul IQOS puteți achiziționa produsul contactând telefonic Reprezentantul Fieldstar cu care ati comunicat pe durata programului sau Reprezentantul Fieldstar care v-a inrolat în program. Reprezentantul IQOS vă va transmite prin e-mail un link de plată, accesându-l, veți putea achita online suma aferentă tipului de dipozitiv selectat prin introducerea datelor cardului de debit/credit și veți putea efectua astfel plata integrală a KIT-ului IQOS.
2.9 Fieldstar va pune la dispoziție o metodă securizată de plată online cu cardul bancar de credit/debit prin Euplatesc.ro deținut de EuroPayment Services SRL. Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele EuroPayment Services SRL. Fieldstar nu solicită și nu stochează niciun fel de date despre cardul Consumatorului. La momentul accesării programului cât și în momentul achiziției, Consumatorul va accesa link-ul de plată și va fi redirecționat în mod automat către platforma procesatorului de plăți online Euplătesc.ro
Pentru finalizarea tranzacției, consumatorul va trebui sa introducă numărul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fața cardului, fără spații), data de expirare și ultimele trei cifre de pe spatele cardului (CVV2), inscripționate pe banda cu semnătura Consumatorului.
Nu se percepe niciun comision Consumatorilor pentru tranzacțiile efectuate cu cardul.
Prin introducerea datelor, confirmați pe propria răspundere că informațiile oferite prin intermediul ecranului de plată în scopul furnizării datelor bancare solicitate, sunt adevărate, actuale si complete.
Dacă doriți să achiziționați și plata KIT-ului IQOS a fost confirmată la expirarea termenului de 14 zile aferent acestui Program, beneficiați de o ofertă comercială aferentă perioadei în care achiziția va fi efectuată de către Consumator. Oferta Comercială va fi transmisă de către Reprezentantul IQOS, oferta comercială constând în acordarea a 2 pachete de consumabile cu titlu gratuit din gama TEREA/DELIA/LEVIA ca urmare a exprimării acordului consumatorului de a-i fi inregistrat kit-ul achiziționat pe cont cu ajutorul Reprezentantului IQOS. - Oferta comercială nu se va acorda Clienților care, în mod cumulativ: (i) nu își vor manifesta dorința de a achiziționa dispozitivul la expirarea termenului de 14 zile, (ii) nu returnează dispozitivul la expirarea termenului de 14 zile și (iii) plata dispozitivului a fost debitată de pe cardul de credit sau de debit al Clientului la un moment ulterior, ca urmare a nereturnării dispozitivului în termenul de 14 zile prevăzut de acest Program.
Dacă nu doriți să păstrați KIT-ul IQOS, sunteți obligați să îl returnați. Sub sancțiunea prevăzută la art. 3 de mai jos, vă rugăm să contactați reprezentantul IQOS Fieldstar care v-a înscris în program pentru a stabili pașii necesari returului în termen de maxim 24 de zile calendaristice de la data înscrisă pe Procesul Verbal de predare primire încheiat între Fieldstar SRL și Client sau oricând înainte de expirarea acestei perioade.
Aveți obligativitatea de a returna reprezentantului Fieldstar toate componentele primite anterior: încărcătorul IQOS denumit și „Pocket Charger IQOS”, dispozitivul IQOS denumit și „Holder IQOS”, adaptorul AC cablul USB, periuța de curățare. Seriile inscrise pe componentele IQOS (încarcătorul IQOS și dispozitivul IQOS in cazul IQOS) trebuie să corespundă cu seriile componentelor înscrise în Procesul Verbal de Predare-Primire încheiat între Fieldstar SRL (Partea care a predat KIT-ul IQOS) și „Client” (Partea care a preluat KIT-ul IQOS), altfel Returul se considera neefectuat, iar Fieldstar poate aplica condițiile menționate și la punctul 3 „Răspundere Contractuală”
2.10 Participarea în cadrul programului „Încearcă Gratuit IQOS” se desfășoară în limita stocului disponibil.
3. Răspunderea Contractuală
În cazul în care „Clientul” nu achiziționează, nu contactează reprezentantul Fieldstar în vederea returnării în termenul de 24 de zile calendaristice mentionat la alineatul de mai sus sau nu returnează toate componentele sau seriile componentelor returnate nu corespund cu cele înscrise în Procesul Verbal de Predare - Primire Încheiat între Fieldstar și „Client” sau componentele nu au fost păstrate sau utilizate conform instrucțiunilor și ghidului de utilizare, Fieldstar SRL va emite o notificare de ”înștiintare termen limită” printr-un SMS trimis la numărul de telefon furnizat de „Client”, urmând ca Fieldstar sa retragă prin debitare automată a cardului confirmat de către client la înrolarea în programul „Încearcă Gratuit IQOS” suma aferentă tipului de IQOS KIT selectat: KIT IQOS ILUMA.
Conform acestor Termeni și Condiții Fieldstar își rezervă dreptul de face până la 10 încercări (1/zi) de debitare automată a cardului verificat conform punctului 2.1, într-o perioadă de 10 zile calendaristice pentru a recupera în cazul nereturnării KIT-ului IQOS suma aferentă KIT-ului IQOS Selectat: KIT IQOS ILUMA
*Prețul KIT-ului IQOS disponibil în programul de Testare IQOS „Încearcă Gratuit IQOS” sunt menționate la punctul 2.3 în cadrul documentului „Termeni și Condiții”
4. Încheiere
4.1 Puteți încheia participarea la Programul de testare IQOS în orice moment, cu efect imediat, contactând Reprezentantul IQOS sau centrul de asistență clienți Fieldstar la numărul 0736.398.962. În momentul încheierii participării nu mai aveți dreptul de a beneficia de servicii și sunteți obligați să returnați, conform procesului detaliat la punctul 2.9, KIT-ul IQOS și toate componentele primite anterior: încărcătorul IQOS selectat denumit și „Pocket Charger IQOS”cu aceeasi serie înscrisă în Procesului Verbal de Predare – Primire încheiat între Fieldstar și „Client” dispozitivul IQOS denumit și „Holder IQOS” cu aceeasi serie înscrisă în Procesulu Verbal de Predare Primire in cazul IQOS ILUMA cu aceeasi serie înscrisă în Procesului Verbal de Predare – Primire încheiat între Fieldstar și „Client”, , adaptorul AC, cablul USB, periuța de curățare.
Refuzul de a da curs obligației de restituire dă dreptul Fieldstar SRL sa utilizeze toate mijloacele legale aflate la dispoziția sa (inclusiv cele de natură penală), pentru a reintra în posesia bunurilor asupra cărora nu s-a transmis proprietatea în baza acestui program, ci doar folosința.
4.2 Înregistrându-vă pentru testarea IQOS sunteți de acord să respectați acești Termeni și condiții. Dacă nu sunteți de acord (sau nu puteți respecta) acești Termeni, nu puteți utiliza programul de Testare IQOS „Incearca Gratuit IQOS”.
4.3 Participarea în Programul de Testare IQOS „Încearcă Gratuit IQOS” și Serviciile furnizate vă privesc personal și nu pot fi transferate unui terț.
4.4 De asemenea, ne rezervăm dreptul de a modifica acești Termeni și Programul de Testare IQOS „Încearcă Gratuit IQOS” în urma unei notificări în orice moment. Dacă nu sunteți de acord cu oricare dintre aceste modificări, puteți încheia participarea în Programul de Testare IQOS „Încearcă Gratuit IQOS”.
4.5 Fieldstar SRL nu se obligă să restituie suma de bani platită pentru orice promoție adițională ce poate fi acordată o dată cu înrolarea în programul de Testare de „Încearcă Gratuit IQOS” la încheierea participării în Programul „Încearcă Gratuit IQOS”.
Restituirea se refera exclusiv la suma IQOS KIT-ului selectat la începutul programului de testare IQOS „Încearcă Gratuit IQOS” prezentată la punctul 2.3 în cadrul documentului „Termeni și Condiții”.
Obligațiile dumneavoastră
Sunteți de acord:
- să luați toate măsurile de precauție rezonabile pentru a nu deteriora IQOS și să îl utilizați și păstrați în conformitate cu instrucțiunile și ghidul de utilizare
- să nu utilizați necorespunzător Programul de testare IQOS „Încearcă Gratuit IQOS” și Serviciile
- să utilizați IQOS în conformitate cu Termenii si Conditiile specificate in acest document
- să respectați legislația aplicabilă
- să returnați KIT-ul IQOS conform procesului detaliat la punctul 2.9 dacă decideți să nu achiziționați produsul in termenul mentionat la punctul 3 „Raspundere Contractuala”.
5. Diverse
5.1 Detaliile legate de procesarea datelor personale pe care ni le furnizați sunt descrise în Notificarea privind Protecția Datelor Personale disponibilă prezentă în Procesul Verbal de Predare – Primire încheiat între Fieldstar (Partea care a predat KIT-ul IQOS) și „Client” (Partea care a fost de acord prin acceptarea acestor Termeni și Condiții pentru preluarea KIT-ului IQOS)
5.2 Acești Termeni se supun legislației aplicabile la sediul Fieldstar.
Pentru întrebări, solicitări și informații de contact, vă rugăm să contactați centrul de asistență Fieldstar la: 0736.398.962
Am luat la cunostință și sunt de acord cu Termenii și Condițiile prezentate mai sus.
PROCES VERBAL PREDARE-PRIMIRE
CIRCULĂ FĂRĂ SEMNĂTURĂ
Încheiat astăzi între:
Nume și Prenume („Beneficiar/”Client”), la data de , adresă de e-mail , care PRIMEȘTE
și
Fieldstar S.R.L., (numit în cele ce urmează și “FieldStar”), având sediul social în: Strada Dionisie Lupu nr. 70-72, Parter, Sector 1, București număr de înregistrare la Registrul Comerțului J40/9824/2003 și cod de identificare fiscală 15600992, care PREDĂ:
Conform Termenilor și condițiilor de participare în programul de testare IQOS „Încearcă Gratuit IQOS”.
Au procedat la predarea, respectiv primirea dispozitivelor care încălzesc tutunul și/sau alte substanțe în loc să îl ardă („Dispozitive”) și a produselor din tutun patentate pentru a fi utilizate împreună cu aceste dispozitive („Produse”), numite împreună „Bunuri”, identificate mai
jos:
Nr. Crt. | Denumire Dispozitiv/Produs | Seria Produsului |
1 | ||
2 | ||
3 |
Bunurile sunt puse la dispoziția Beneficiarului, strict pentru uzul personal al acestuia, în vederea testării dispozitivelor cu posibilitate de achizitie la finalul perioadei de testare, prin plata sumei stabilite (suma precizata în Termeni și Condiții). Beneficiarul nu va putea comercializa, înstrăina, ipoteca și/sau închiria/subînchiria contra cost Dispozitivele și/sau Produsele niciunei terțe persoane.
La expirarea perioadei prevăzute în Termeni și condiții, în situația în care Beneficiarul nu decide achizitionarea dispozitivului este obligat să returneze KIT-ul IQOS reprezentantului FIELDSTAR conform Termeni si Conditii acceptati.
Reprezentantul FIELDSTAR îl va contacta pe Beneficiar prin e-mail, SMS sau telefon și împreună cu acesta va stabili data în vederea returnării Dispozitivului.
Refuzul de a returna KIT-ul IQOS in maxim 10 zile după scurgerea perioadei de testare de 14 de zile calendaristice stabilite conform Termenilor și Condițiilor, constituie înfracțiune de abuz de încredere, conform art. 238 Cod Penal.
Prin ”Refuz de a returna” se înțelege și lipsa unui răspuns la invitațiile repetate ale reprezentantului FIELDSTAR (cel puțin două învitații), neprezentarea la data și locul agreate (cel puțin două neprezentări) în cele 10 zile calendaristice.
Refuzul de a returna KIT-ul IQOS dupa scurgerea perioadei stabilite conform Termenilor și Condițiilor, permite încercarea debitării automate a Cardului Beneficiarului confirmat la începutul programului de Testare IQOS “Încearcă Gratuit IQOS”. Se va retrage suma aferenta tipului de dispozitiv IQOS prezentată în Termeni și Condiții, iar Beneficiarul va fi notificat în urma tranzacției efectuate de către operatorul de Plăți “Eu.platesc.ro”.
KIT-ul IQOS este un produs SIGILAT care îndeplinește toate conditiile tehnice și legale necesare pentru a fi folosit de către un consumator fumător, adult, în condițiile prescrise de către producător.
În situatia în care după expirarea Perioadei de testare a KIT-ului Beneficiarul optează pentru achiziționarea Dispozitivului, reprezentantul FIELDSTAR îi va pune la dispozitie un link de plată prin care Beneficiarul va putea achita integral suma aferenta tipului de dispozitiv selectat la inceputul programului “Incearca Gratuit IQOS” prezentata în Termeni și Conditii.
Produsele (TEREA/ DELIA) si produse cu zero tutun, dar cu nicotina (LEVIA)) în numar de 1 pachet sunt acordate Beneficiarului cu titlu gratuit, în vederea testării acestora, iar Beneficiarului nu îi revine obligația de a-l returna.
Declarație Beneficiar:
- Semnând prezentul proces verbal atest că am peste 18 ani, sunt fumător, am citit, înțeleg și îmi asum condițiile din prezentul Proces verbal precum și din Ghidul Utilizatorului, primit împreună cu Bunurile.
- Am fost informat cu privire la condițiile prelucrării datelor mele personale, conform Notificării de prelucrare a datelor personale, anexată prezentei.
Prezentul proces verbal de predare-primire a fost încheiat în 2 (două) exemplare, câte unul pentru fiecare parte semnatară.
Am primit,
Nume și prenume:
Data:
NOTIFICARE PRELUCRARE DATE CU CARACTER PERSONAL
Noi luăm în serios confidențialitatea datelor dvs. personale. Acest anunț vă spune cine suntem, ce informații colectăm despre dumneavoastră și ce facem cu ele.
Cine suntem?
Fieldstar S.R.L., (numit în cele ce urmeaza și “FieldStar”), având sediul social in: Strada Dionisie Lupu nr. 70-72, Parter, Sector 1, Bucuresti, număr de înregistrare la Registrul Comerțului J40/9824/2003 și cod de identificare fiscala 15600992
Ce informații colectăm despre dumneavoastră?
Colectăm doar informațiile pe care ni le-ați furnizat în mod direct în cadrul acestui Proces Verbal cât și la confirmarea cardului dumeavoastră.
În ce scop folosim informațiile despre dumneavoastră și pe ce bază legală?
Folosim informațiile despre dumneavoastră în următoarele scopuri:
- Pentru asigurarea cunoașterii identității dvs, în vederea returnării unor dispozitive electronice pe care le dețineți cu titlu de împrumut pentru o perioada limitată de timp, dispozitive care ne aparțin dacă nu se va realiza plata dispozitivului în perioada menționată în Termeni și Conditii.
- Pentru evitarea oferirii a doua oară intr-un termen de 180 de zile calendaristice si nu maim ult de doua ori pe an calendaristic, aceleiași persoane a unei oferte similare de testare de produs care consta în imprumutarea unui dispozitiv electronic IQOS și/sau a unor pachete de TEREA/ DELIA/ LEVIA (produse din tutun și/sau alte substanțe care nu ard)
- Pentru a respecta obligațiile de reglementare, cum ar fi verificarea vârstei dvs. și a statutului de utilizator al produselor pe care le distribuim.
- Pentru a vă vinde produsele, inclusiv pentru onorarea comenzilor, procesarea plăților.
- Pentru a vă oferi servicii legate de vânzări, inclusiv pentru a procesa solicitările și cererile dvs.
- Pentru a ne comercializa produsele (acolo unde legea permite), inclusiv gestionarea programelor de fidelizare, îmbunătățirea produselor, cercetare de piață, dezvoltarea de strategii de marketing, administrarea campaniilor de marketing și personalizarea experiențelor dvs. la punctele de vânzare care vând produse PMI.
Baza legală pentru folosirea informațiilor despre dvs.:
- Respectarea unei obligații legale la care suntem supuși: le folosim deoarece este necesar să respectăm obligația legală de a vinde produse numai adulților;
- un interes comercial legitim care nu este înlăturat de înteresele pe care le aveți de a proteja informațiile;
Cu cine partajăm informațiile dvs. și în ce scopuri?
Este posibil să partajăm informații despre dumneavoastră cu:
- Terțe părți care furnizează produse sau servicii noua sau dvs;
- Philip Morris Trading S.R.L., cu sediul în Otopeni, str. Horia Closca și Crisan, nr. 83-105 distribuitorul produselor IQOS și TEREA/ DELIA/ LEVIA în România, pentru a nu se repeta oferirea gratuita a produselor care fac obiectul acestui proces verbal prin intermediul altor canale/parteneri ai Philip Morris Trading S.R.L.
Cum protejăm informațiile despre dvs.?
Punem în aplicare măsuri tehnice și organizatorice adecvate pentru protejarea informațiilor personale pe care le deținem de la dezvăluirea, utilizarea, modificarea sau distrugerea neautorizată. Dacă este cazul, folosim tehnologii de criptare și alte tehnologii care pot ajuta la securizarea informațiilor pe care le furnizați. De asemenea, solicităm furnizorilor noștri de servicii să respecte cerințele stricte de confidențialitate și securitate a datelor.
Cât timp vor fi păstrate informațiile despre dvs.?
Vom păstra informațiile despre dvs. pentru perioada necesară pentru a îndeplini scopurile pentru care au fost colectate informațiile.
Ce drepturi și opțiuni aveți?
Este posibil să aveți o parte sau toate următoarele drepturi cu privire la informațiile despre dumneavoastră pe care le deținem:
- Să ne cereți să vă permitem accesul la ele;
- Să ne cereți să le rectificăm, să le actualizăm sau să le ștergem;
- Să ne cereți să restricționăm utilizarea acestora, în anumite circumstanțe;
- Să obiectați cu privire la utilizarea acestora de către noi, în anumite circumstanțe;
- Să vă retrageți consimțământul privînd utilizarea acestora de către noi;
- Portabilitatea datelor, în anumite circumstanțe;
- Să optați să nu le mai folosim pentru comunicari de marketing;
- Să depuneți o plângere la autoritatea de supraveghere din țara dumneavoastră (dacă există una).
Vă oferim modalități ușoare de a vă exercita aceste drepturi, scriindu-ne la adresa Strada Dionisie Lupu nr. 70-72, Parter, Sector 1, Bucuresti
DECLARAȚIE DE CONFORMITATE
Noi, PHILIP MORRIS TRADING S.R.L., cu sediul în Otopeni, str. Horia, Closca și Crisan, nr. 83 – 105, Clădirea A, jud. Ilfov, înregistrata la Registrul Comerțului sub nr. J23/511/2004, cod unic de înregistrare 4888165, cu Certificat de înregistrare nr. 1283191, asiguram, garantam și declaram pe propria raspundere, conform prevederilor art. 5 din Hotărarea Guvernului nr. 1.022/2002 privind regimul produselor și serviciilor care pot pune în pericol viața, sănătatea, securitatea muncii și protecția mediului, ca produsul la care se refera aceasta declaratie nu pune în pericol viața, sănătatea, securitatea muncii, nu au efect negativ asupra mediului și este în conformitate cu Ordonanţa nr. 21/1992 privind protecţia consumatorilor.
București,
Data emiterii: _____________